portada 5

Kalimera Atenes!

Viviana Ferris, de l'àrea de suport a les agències d'AVASA Travel Group, ha participat en un Fam Trip a Atenes de la mà d'Aegean Airlines, Age Travel Group i DMC Market receptivos del mundo. Juntament amb la nostra companya, han pres part en aquest viatge representants de diverses agències associades d'AVASA que han pogut conèixer els principals atractius i algunes curiositats de la capital grega.

Avui Viviana ens explica la seva experiència en aquest breu però intens viatge descobrint les meravelles d'un dels principals bressols de la civilització occidental.

“El nostre viatge va començar a bord d'Aegean Airlines, companyia aèria grega del grup Star Alliance, que ens va portar des de Barcelona fins a l'aeroport d'Atenes, Elefheris Venizelos, en un vol de 3 hores, durant el qual ens van servir un petit aperitiu gratuït.

Un cop a terra, ens va rebre Orenella Margoni d'Age Travel Group que ens va portar a l'hotel Moxy on ens vam allotjar les 3 nits que va durar la nostra estada a Atenes. Aquella mateixa tarda ens vam reunir amb Fay Diakumidou, Manager d'Age Travel Group que ens va explicar els serveis que ofereixen a tota Grècia i Yvonne Bardaji la nostra Key Acoount Manager que ens va fer una petita presentació sobre Aegean Airlines, posteriorment Gisela Solé de DMC MARKET ens va explicar els destins on treballen i finalment des de la cadena Moxy ens van donar a conèixer els seus hotels així com la seva filosofia de marca. El nostre primer dia va finalitzar amb un magnífic sopar grec en un restaurant proper a l'hotel.

El segon dia el vam dedicar a descobrir Atenes mitjançant un tour panoràmic on vam poder conèixer els monuments més importants de la ciutat. Durant el recorregut, vam poder contemplar el Palau Reial o l'Estadi Kalimarmaro, seu dels principals Joc Olímpics, per acabar el tour amb una visita a un dels monuments més famosos de tot el món, l'Acròpolis d'Atenes.

Davant aquest impressionant conjunt de temples descobrirem que Atenes porta aquest nom en homenatge a la deessa Atenea, nascuda del cap de Zeus. Aquesta deessa va regalar als ciutadans d'Atenes una olivera que va portar glòria i felicitat a la ciutat que des de llavors porta el seu nom. Després de visitar l'Acròpolis vam poder degustar un antic esmorzar grec, amb música i balls típics de l'època, vestits com els antics habitants de la ciutat.

El nostre dia va finalitzar amb una ruta per conèixer els hotels de la cadena Brown ubicats just al centre de la ciutat, molt a prop de la Plaça Omonia; Brown Kubic, Browns Lighthouse, Dave Red Athens i finalment el Brown Acropol on ens van presentar la filosofia d'aquesta companyia i ens van convidar a un sopar increïble al rooftop de l'hotel.

El nostre darrer dia a Atenes va consistir en un creuer d'Evermore Cruises per conèixer les tres illes més famoses del Golf Argosarònic: Hydra, Poros i Egina.

La primera parada va ser a Hydra, una pintoresca illa que crida l'atenció, a més de pels seus paisatges, pel fet que els seus habitants es desplacen en ruc, ja que no hi ha cotxes. Posteriorment, vam dirigir-nos a Poros, famosa per ser l'illa de Poseidón, déu del Mar i vam finalitzar el trajecte a l'illa d'Egina reconeguda pels seus festucs i on vam poder visitar el Monestir Agios Nektarios. A la tornada del creuer ens acomiadem d'Atenes sopant als peus de l'Acròpolis.

Durant aquests tres dies a Atenes hem pogut descobrir que és una ciutat que, a més de ser un referent de la cultura antiga, ofereix moltes possibilitats; una volta pel barri de Plaka; una passejada pel carrer Adrionou, el més antic de la ciutat o una visita al mercat a Monastiraki. A més, la ciutat té una impressionant oferta gastronòmica gràcies als seus nombrosos restaurants, i no pots marxar d'Atenes sense tastar un frappé, una mena de cafè gelat, que és la beguda més consumida a Grècia”.

Si a tu també et ve de gust explicar-nos el teu viatge o tens algun truc, consell o recomanació per viatjar, comparteix-ho amb nosaltres i podràs ser el protagonista del nostre proper Travel Tips.

¡Comparteix a les teves xarxes!